Hugo Tropikalna Wyspa 3(2).rar
Hugo Tropikalna Wyspa 3(2).rar Rozmiar 385,7 MB |
"Tropikalna Wyspa 3" to zestaw kilku minigier, które rozwijają zręczność, pamięć, wrażliwość muzyczną i empatię dziecka.
Hugo po raz trzeci jest na Tropikalnej Wyspie. Tym razem wezwali go przyjaciele, ponieważ wyspie grozi poważne niebezpieczeństwo. Wiedźma Scylla uwięziła plemię Kiku i zmusiła do pracy w kopalni diamentów. Czarownica potrzebuje czarnych, cennych kamieni, by stworzyć eliksir czystego zła, dzięki któremu będzie mogła przejąć władzę nad światem. Zadanie gracza polega na szybkim uwolnieniu plemienia Kiku, by plan wiedźmy nie mógł się powieść. Żeby dostać się do kopalni diamentów, dziecko musi pokonać trudną trasę, na której czyha wiele niebezpieczeństw. Zapadnie, toczące się kule, drapieżne pająki, rosiczki i wiele, przygotowanych przez wspólnika wiedźmy, zasadzek sprawia, że trasa nie jest łatwa do pokonania. Dzięki temu dziecko rozwija swoją zręczność, umiejętność szybkiego reagowania na zaskakujące zwroty akcji i błyskawicznego podejmowania decyzji. Uczy się cierpliwie pokonywać trudności, by dojść do celu. To nie koniec trudnych zadań. Małpka Jean Paul próbuje załatać dziury w tamie. Wyspie grozi zalanie, jeśli małpce nie uda się zdobyć kamieni na czas.
Tymczasem dzieci Hugo bawią się doskonale. Rut szuka muzyków do zespołu i uczy się rozróżniać dźwięki wydawane przez instrumenty pochodzące z różnych rejonów świata. Chce skomponować własne melodie i nauczyć się odtwarzać zasłyszane. Mały gracz, uczestnicząc w zabawie, rozwija swoją muzyczną wrażliwość, doskonali pamięć słuchową, a ponadto zapoznaje się z wyglądem i brzmieniem różnych instrumentów. Rat natomiast podróżuje w czasoprzestrzeni. Właśnie trafił do starożytnego Egiptu, gdzie musi się rozprawić z rabusiami piramid. Logiczne myślenie i zręczność to umiejętności, które niezwykle przydają się w tej grze.