Wyprawa na pole (kl. III).zip
Wyprawa na pole (kl. III).zip Rozmiar 10,2 MB |
Cele dydaktyczne
Po zakończeniu lekcji uczeń: - rozumie znaczenie pracy dla człowieka, - zna i umie zastosować w życiu przysłowia „Bez pracy nie ma kołaczy" - umie rozpoznać i odróżnić przykładowe rodzaje roślin uprawnych, - zna grupy roślin uprawnych i ich przykłady; - rozumie sposób tworzenia wzoru na obwód płaskich figur geometrycznych (wielokąty), - umie obliczać obwód kwadratu, prostokąta, trójkąta, - zna etapy powstawania chleba; - doskonali umiejętność układania wydarzeń w kolejności ; - utrwala umiejętność porównywania różnicowego i ilorazowego; - pozna różnice w życiu na wsi dawniej i współcześnie; - doskonali umiejętność zastosowania czasu przeszłego i teraźniejszego w zdaniu; - pozna obraz „Pole pszenicy ze wschodzącym słońcem”, Vincenta van Gogha; - rozwija swoją wrażliwość na doznania artystyczne.